Voor 22:00 besteld, dinsdag in huis
Toys
Drogisterij
Spellen & Giftsets
BDSM
Lingerie
Fun
Nieuw
Hoogtepunten
Bestsellers
Sale
Account
Favo's
Service
Nachtkastje
bestellen-bezorgen banner
Bestellen & bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nachtkastje levert jouw bestelling met PostNL al op de volgende dag, wanneer je op werkdagen vóór 22:00 bestelt.

In het weekend besteld (voor zondag 21:00), is maandag in huis!

Maandag voor 22:00 -> dinsdag in huis
Dinsdag voor 22:00 -> woensdag in huis
Woensdag voor 22:00 -> donderdag in huis
Donderdag voor 22:00 -> vrijdag in huis
Vrijdag voor 22:00 -> zaterdag in huis
Zaterdag en zondag voor 21:00 -> maandag in huis

Let op! Er zijn ook producten met een levertijd van 3-4 werkdagen. Dit staat in de productomschrijving én in het winkelmandje vermeld.

Let op! Wanneer je met een overschrijving betaalt, kan het zijn dat jouw bestelling een dag later wordt bezorgd dan hierboven staat vermeld.

Bezorgadres kiezen

Wanneer je een bestelling plaatst, zie je in veel gevallen automatisch je huisadres als bezorgadres staan. Je kunt je pakket natuurlijk ook ergens anders laten bezorgen. Klik in de stap 'Gegevens' op 'Op ander adres bezorgen'. 

Liever zelf ophalen bij een PostNL ophaalpunt? Vind in het betaalproces (Bezorging) het dichtstbijzijnde PostNL-ophaalpunt. Je ontvangt een sms of e-mail zodra je pakket klaarligt.

Pakket volgen

Wanneer jouw bestelling afgerond en aangemeld is, ontvang je van ons een mail met daarin jouw Track & Trace code. Het is natuurlijk wel zo fijn om te weten wanneer er wordt aangebeld met jouw nieuwe vriend(in)!

Pakket niet bezorgd/niet compleet

Oeps… Dat is niet de bedoeling. Wanneer jouw pakket niet bezorgd is, kan dit de volgende redenen hebben:
- Er is vertraging ontstaan bij PostNL
- Je pakket ligt voor je klaar bij een afhaallocatie
Wanneer je de Track & Trace code controleert, zie je de reden waarom het pakketje nog niet bezorgd is.
We doen in alle gevallen ons best om jouw pakketje zo snel mogelijk te leveren.

Wanneer je bestelling niet compleet is geleverd, verzoeken we je contact op te nemen met de dames van de Klantenservice (T: +31316251570 / E: [email protected]). Zij helpen je graag verder! 

Waarom bezorgen iets langer duurt?

Het kan soms voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt. Dit kan gebeuren om de volgende redenen:
- Onverwachte drukte bij PostNL
- Feestdagen (zoals kerst)

Hoe wordt mijn pakketje bezorgd?

Nachtkastje levert jouw bestelling met PostNL. Jouw bestelling wordt discreet verpakt en met neutrale afzender op het door jou gewenste adres afgeleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

Is je bestelling lager dan €35? Dan bedragen de verzendkosten €5,95.

De verzendkosten zijn GRATIS bij alle bestellingen vanaf €35.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons hoofdkantoor op te halen. Het is wél mogelijk om je bestelling af te halen bij een PostNL locatie.

Ik kom uit België of Duitsland

Geen probleem! Wij kennen geen grenzen en komen graag jouw pakketje in België en Duitsland leveren.